Lid Worden

Als  je bij B.C. Goirle de eerste keer komt spelen dan zorgen wij ervoor dat er  iemand is die je wegwijs maakt, waarbij je ook alle vragen kwijt kunt die er  bij zo’n eerste kennismaking bij je opkomen.
Nieuwe of huidige leden, die dat op prijs stellen, kunnen om begeleiding verzoeken van een meer ervaren speler via arvazu@home.nl . Daarvoor kan tijd vrijgemaakt worden op woensdagavond van 21:20 uur tot 22:00 uur

Wat  heb je nodig als je lid wordt bij B.C. Goirle?

In  eerste instantie zijn goede zaalsportschoenen (met blanke zool) het  belangrijkste onderdeel van de uitrusting. Een trainingspak is prettig maar zeker in de warmere maanden niet noodzakelijk. Soepel zittende sportkleding die  je niet belemmert in je bewegingen is het prettigst om in te spelen. Een racket is in eerste instantie niet noodzakelijk. Tijdelijk zijn er rackets te leen bij  de vereniging. Voor aanschaf van een racket zijn er verschillende mensen bij de vereniging die u van een goed advies kunnen voorzien. Shuttles worden door de  vereniging beschikbaar gesteld.

Administratieve afhandeling als je lid wordt :

Om te proeven of badminton spelen bij B.C.  Goirle iets voor jou is, kun je eerst twee weken proberen. Besluit je om lid te  worden dan krijg je een inschrijfformulier. De penningmeester stuurt vervolgens een mail met het verzoek de contributie over te maken (cash betalen is niet mogelijk).

Op  de speelavond krijg je vervolgens een eigen label zodat je volledig in het  systeem kunt meedraaien.

Wil  je komen proberen?

Neem eerst even contact op met ons secretariaat zodat we weten dat je komt en je  kunnen opvangen.

Hier kan het inschrijfformulier gedownload worden : Inschrijfformulier Badmintonclub Goirle