ClubTenue

Clubtenue

–       Het huidige clubtenue van onze vereniging bestaat:

• een zwart T-shirt met in het witte opdruk : “B.C. Goirle” op de voorzijde en de voornaam van de eigenaar op de rug.
  • een zwart sportbroek of rok

De shirts kunnen besteld worden via Jan van Beurden (voor contactgegevens één van de bestuursleden benaderen) . Voor een sportbroek of rok kun je in een sportzaak terecht.

–       Conform voorschrift van Badminton Nederland (de landelijke bond) spelen alle competitiespelers tijdens de wedstrijden in teamkleding.

Nieuwe shirts BC Goirle

Onze huidige shirts zijn niet meer leverbaar. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een goed en betaalbaar alternatief.
De basiskleur blijft zwart met aan de voorzijde het logo en tekst “BC Goirle”, op de achterzijde kun je je voornaam laten drukken. Voor de jeugd zal de bedrukking wit zijn, voor volwassenen is dit geel.
Kosten, inclusief voornaam, zijn voor de jeugd € 12 per shirt en voor volwassenen € 14 . De shirts zijn goed ademend en snel drogend.
Competitiespelers zijn verplicht om in éénzelfde tenue te spelen, voor overige spelers is aanschaf vrijwillig, echter het ziet er natuurlijk fantastisch uit als we met z’n allen met trots dit shirt gaan dragen.

De shirts kunnen met vermelding van de benodigde maat besteld worden via de bestellijst op het mededelingenbord in de zaal. Uiterste besteldatum : 30 september. In september proberen we voor de volwassenen op de woensdagavond een aantal shirts om te passen klaar leggen.